تا به حال به این فکر کردید که چرا برخی افراد با نوشته های ساده روزانه به اینفلوئنسر تبدیل می شوند اما شما با نوشته های مفیدتر نه؟
یا چرا سازمانی محصولی را با کیفیتی کمتر از محصول شما خیلی بهتر می تواند در اینستاگرام معرفی کند و فروش بالاتری داشته باشد؟
اینکه چرا برخی متن ها در زمان خاصی خیلی به دل می شینند یا خیلی کاربردی به نظر می رسند؟
یا….
هیچکدام از اینها اتفاقی نیست.
در سلسه کارگاه های هکر محتوا همراه تیم تولید محتوا و بازاریابی سازمان شما هستیم تا اصول تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و سایت را باهم مرور کنیم….