تا به حال به این فکر کردید که چرا برخی افراد با نوشته های ساده روزانه به اینفلوئنسر تبدیل می شوند اما شما با نوشته های مفیدتر نه؟

یا چرا سازمانی محصولی را با کیفیتی کمتر از محصول شما خیلی بهتر می تواند در اینستاگرام معرفی کند و فروش بالاتری داشته باشد؟

اینکه چرا برخی متن ها در زمان خاصی خیلی به دل می شینند یا خیلی کاربردی به نظر می رسند؟

یا….

هیچکدام از اینها اتفاقی نیست. 

در سلسه کارگاه های هکر محتوا همراه تیم تولید محتوا و بازاریابی سازمان شما هستیم  تا اصول تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و سایت را باهم مرور کنیم….

در گذشته با دو شغل روبه‌رو بودیم: یکی بازاریاب محتوا (Content Marketer) که کار تولید محتوای ویژۀ بازاریابی را انجام می‌داد و دیگری تکنیسین رشد محتوا (Growth Hacker) که  از تکنیک‌های رشد و افزایش بازدید و ترافیک استفاده می‌کرد تا محتوای تولیدشده  بیشتر دیده شود. هکر محتوا شخصی است که توانایی هر دو کار را باهم دارد.

هکر محتوا:

  • محتوای مناسب و درخور مخاطبِ هدف تولید می‌کند؛
  • در لحظه تولیدِ محتوا به تکنیک‌های رشد مانند افزایش ترافیک فکر می‌کند؛
  • فرصت‌ساز است و با محتوایی که تولید می‌کند قدرتِ تبدیلِ مخاطبِ جدید به مشتریِ وفادار را دارد؛
  • همیشه توانایی اندازه‌گیری میزانِ موفقیتِ محتوایش را دارد و ابزارهای لازم برای این کار را می‌شناسد؛
  • قدرت وایرال‌سازی محتوای تولیدشده را دارد؛
  • و کسی است که به حدی خلاق است که شبیه هیچ‌کس رفتار نمی‌کند.

 

سارا رئیسی

دکترای مدیریت فناوری اطلاعات

مدیرعامل گل دان

طراح دوره هکر محتوا

 

ایرج حسن پور

کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک

بیش از ۳۰ سال سابقه گویندگی، اجرا و دوبله

مدرس فن بیان و هنر گویندگی

 

رضا پیروز


کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

موسس آکادمی پیروز


مدرس کسب و کار

این کارگاه برای همه کسانی مفید خواهد بود که در کسب‌وکار و یا زندگی شخصی علاقه‌مند به تولید محتوا و اثرگذاری بر مخاطب از طریق محتوا هستند:

  • کسی که می‌خواهد کسب‌وکار خانگی خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی معرفی کند؛
  • کسی که می‌خواهد محتوای اثرگذارتری تولید کند؛
  • کسی که علاقه‌مند است در حوزه تولید محتوا برای کسب‌وکارها فعالیت کند؛
  • کسی که علاقه‌مند به یادگیری روش‌های جدیدِ تولید محتوا به صورت اصولی است؛
  • و…