مدیریت از خانه – افزایش سطح انرژی در تیم دورکار

لطفا ابتدا ویدئو را ببینید.
من تعدادی از ابزارهایی را که می شناسم، معرفی میکنم. اما به نظرم این ابزارها بیش از اینکه ایده‌ای برای استفاده مدیران باشند، ایده هایی جذاب برای برنامه نویسان ایرانی به منظور گسترش پلت فرم های دورکاریِ محلی هستند.
.
شما چه ابزارها یا اتومانسیون‌های طراحی شده در داخل، مناسب این روزها میشناسید؟
.
.
Slack :
پلتفرم ارتباطی تجاری که تمام ابزارهای ارتباطی مورد نیاز یک تیم را در اختیار آنها قرار می دهد و به هریک از اعضا ، نمایی از فرایندهای کارهای در حال اجرا و اهداف محول شده می دهد. سازماندهی مکالمات را با ایجاد کانالهای مختلف میسر کرده است.شرکتهای بزرگی مثل اراکل و اتودسک از این ابزار استفاده می کنند.

Zoom:
ابزاری مناسب برای جلسات ویدئویی، وبینار، چت و اتاق کنفرانس.

Time Docter :
نرم افزاری برای رصد زمانهای: حضور افراد در یگ پروژه، چت با سایر اعضا همراه با مدیریت مالی و حقوق و دستمزد بر اساس آن . امکان گرفتن اسکرین شات از فعالیتهای اعضای یک تیم و…

Asana:
نرم افزار مدیریت پروژه و کارها و فعالیت ها.

CoSchedule :
نرم افزاری که ویژه تیم بازاریابی و مدیریت فعالیتهای آنها طراحی شده است. همراه با تقویمی برای فعالیت شبکه های اجتماعی و بازاریابی.

GoogleDocs :
احتمالا همه با آن آشنا هستید.

Loom و Webex:
بسترهایی برای ارتباطات به صورت ویدئو کنفرانس.

Remote Teams:
اتوماسیونی برای تیم های دورکاری با ابزارهای کافی برای HR. این اتوماسیون ابزارهایی برای محاسبه مالیات هم دارد که نمیدانم چقدر مطابق با قوانین داخلی است . با ابزارهایی مثل Slack، ،Toggl، TransferWise نیز تطابق دارد.

TransferWise:
یک پلت فرم بدون مرز پرداخت حقوق بین المللی است که شاید ایده خوبی برای برنامه نویسان فینتک باشد.

Desktime:
ابزاری برای مدیریت زمان فعال بودن هرعضو تیم و در حقیقت زمان کارکرد اوست. من خودم با ابزارهای این چنینی برای دورکاری مخالفم اما مدیران بسیاری علاقمند هستند زمان دقیق فعال بودن کارمند را بدانند.

Toggl:
ابزار مدیریت زمان شخصی در وب و موبایل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.